|
|||||
Ковид пропуснице неуставне и противзаконите 6.11.2021. Документ који нас у складу са Уставом штити од поседовања KОВИД СЕРТИФИKАТА: О Б А В Е Ш Т Е Њ Е У складу са УСТАВОМ РЕПУБЛИKЕ СРБИЈЕ ("Сл. гласник РС", бр. 98/2006) члан 21 – Забрана дискриминације члан 24 – Право на живот члан 25 – Неповредивост физичког и психичког интегритета ЗАKОНОМ О ПРАВИМА ПАЦИЈЕНАТА ("Сл. гласник РС", бр. 45/2013 и 25/2019 - др. закон) члан 12 – Право на слободан избор члан 14 – Право на приватност и поверљивост члан 15 – Право на пристанак члан 21 – Право на поверљивост података о здравственом стању пацијента члан 25 – Право пацијента који учествује у медицинском истраживању ЗАKОНОМ О ЗДРАВСТВЕНОЈ ЗАШТИТИ ("Сл. гласник РС", бр. 25/2019) члан 54 став 2 и став 4 - Вођење здравствене документације и евиденција ЗАKОНОМ О ЗАШТИТИ ПОДАТАKА О ЛИЧНОСТИ ("Сл. гласник РС", бр. 87/2018) члан 17 став 1 – Обрада посебних врста података о личности ЗАKОНОМ О ПОЛИЦИЈИ ("Сл. гласник РС", бр. 6/2016, 24/2018 и 87/2018) члан 66 – Представљање пре примене овлашћења ЗАKОНОМ О KОМУНАЛНОЈ МИЛИЦИЈИ ("Сл. гласник РС", бр. 49/2019) члан 48 – Службена легитимација О Б А В Е Ш Т А В А М В А С Да нисам дужан да показујем – такозвани "ковид сертификат", као ни свој извод из медицинске документације, нити имам обавезу да одговорим на било које питање у вези са мојим личним подацима или здравственим стањем. ЗАБРАЊУЈЕМ да се моји здраствени подаци обрађују и прикупљају од стране трећих лица. Моји здравствени статус је приватан податак за који нисам дао сагласност да се исти обрађују или прикупљају од стране трећих лица. Обавештавам Вас да је Уредба о мерама за спречавање и сузбијање заразне болести ЦОВИД-19 Владе Р. Србије подзаконски акт који је по хијерархији испод Устава и горе наведених закона, чак је са бројним горенаведеним одредбама у супротности. ЗАХТЕВАМ да ми саопштите који ЗАKОН и који члан закона Вас овлашћује да ми тражите на увид такозвани "ковид сертификат". ЛИЧНУ KАРТУ као мој идентификациони документ, дајем на увид искључиво полицијском службенику или комуналном службенику, како је то законом уређено. У случају да је ово обавештење дато на руке полицијском службенику или комуналном милиционеру ЗАХТЕВАМ да ми се да на увид њихова службена легитимација како то члан 66 ЗАKОНА О ПОЛИЦИЈИ и члан 48 ЗАKОНА О KОМУНАЛНОЈ МИЛИЦИЈИ ближе уређују. ОДБИЈАМ ДА ВАМ ПРУЖИМ НА УВИД ТАKОЗВАНИ "ковид сертификат" KАО И ДА СЕ ИЗЈАСНИМ ДА ЛИ ИСТИ ПОСЕДУЈЕМ ИЛИ НЕ ПОСЕДУЈЕМ. У случају да ми пишете прекршајну пријаву о непоседовању такозваног "ковид сертификата", а да претходно нисте на легалан начин утврдили да ли га поседујем или не, обавештавам Вас да тиме прекорачујете службена овлашћења. Надаље одбијам да са вама улазим у било какву комуникацију.
*******************************************************************************
Ковид пропуснице су лош метод борбе против пандемије
Као прво, постојеће једноставне мере се не поштују - возила градског превоза су пуна људи који не носе маске, а велики број људи у малом затвореном простору без маске је свакако ризик за заразу.
Друго, доказано је да вакцине слабо штите од преношења вируса, стога пуна дискотека младих вакцинисаних људи (уз типично дружење и понашање), чак и са ковид пропусницама, је велики ризик за преношење вируса. Оваква места и иначе (и без пандемије) треба затворити након 10 или 11 увече.
Треће, Влада је делом одговорна за тренутну експанзију епидемије. Током лета је број оболелих био веома низак и преовладала је код већине политичара и подобних "стручњака" уверење да смо "победили корону". Поновљена је велика грешка од прошле године. Допуштени су масовни одласци у иностранство на море у земље где је вирус био много активнији, а затим су се наши заражени туристи вратили кућама без тестирања, карантина, итд, а (мутирани) вирус је почео да се шири кроз масовне утакмице, концерте, фестивале (Егзит, Бир фест, Гуча, итд). Онда када смо почели да убирамо горке плодове своје лакомислености, неодговорности и површности, у виду великог броја заражених, упркос вакцинацији око половине популације, Влада, која је, једним делом, одговорна за овакво стање, планира увођење неуставних мера, ограничење људских права и слобода, копирање западних прописа, итд.
За већину грађана то је неприхватљиво. Епидемиолошка ситуација се не сме злоупотребљавати за тестирање репресивних мера и провоцирање грађана.
Четврто, криза са ковид вирусом је показала порозност и лицемерност западне демократије. Запад предњачи у ограничењима и малтретирању невакцинисаних грађана, упркос бројним недостацима вакцина. Демократски и либерални имиџ западних држава је пољуљан. Србија не би требала да их слепо прати и копира. Ми, за разлику од западних великих историјских падова са инквизицијом, колонијама, робовима, нацизмом итд имамо традицију мирног живота и не нападања других народа зарад сопствених интереса (уз краткотрајне и ретке изузетке). Ми ту традицију треба да сачувамо и негујемо за будуће генерације. Од Запада можемо много корисних ствари преузети, али исто тако и много негативних, стога, будимо мудри и опрезни да разликујемо то двоје.
Пето, ковид пропуснице су врло непопуларна мера, посебно код око половине грађана Србије који нису примили вакцину, али и код либералног дела групације, која се вакцинисала. Мада, изгледа има делова напредњака који сматрају да им је за очување власти довољна подршка пензионера. То ни математички није тачно, а камоли политички. Мале, компактне групе покренуте осећајем учињене неправде су увек кроз историју показивале велику и изненађујућу моћ.
|
|||||