Насловна О нама Download Везе Контакт

 

Прихватљив дигитални комерцијални код

Развој технологије, индустрије и трговине су нас довели у положај да се промет роба и услуга модернизује и дигитализује, ради већег промета и бржег и лакшег обрачуна финансија. Ипак, има више начина на који ће се ови процеси остварити. Данас светом доминира систем „бар-кода“ који се погрешно намеће као неопходан и једино могућ, а чињеница је да постоји практично безброј начина комерцијалног кодирања (о томе се треба консултовати са математичарима и информатичарима).

Тренутно доминанти систем „бар-кода“ је са хришћанске тачке – неприхватљив! Такав став заступа и Света Гора, главни Хришћански догматско-богословски центар света, најпозванији да тумачи Откровење светог Јована Богослова (последња књига Светог Писма, позната и као Апокалипса). Откровење нам недвосмислено поручује да ће се у одређено време појавити жиг звери без кога неће бити могуће куповати ни продавати, да је тај жиг знак највишег зла и да се свако ко прими жиг звери на десну руку или на чело одриче Бога, Хришћанске вере и да склапа пакт са ђаволом који води у пакао. Света Гора је „бар-код (bar code)“ обележила као жиг звери.

Да ли је то разлог за очајавање? Наравно да не. Као што је наведено, бар-код, иако се тако лажно представља, није једини трговински електронски систем. На нама је да што пре развијемо једноставан, поуздан дигитални код који би био прихватљив за Хришћанство. Такав систем би могао бити ефикаснији од постојећег кода, а њиме би се показао минимум Хришћанске свести, потврда исповедања Христове вере и одбијање жига за који смо опоменути. Нови код би такође показао да модернизација државе, привреде и трговине никако не значи одбацивање Хришћанства, тојест прихватање анти-хришћанства.
Надамо се да ће овакав систем бити што пре установљен, примењен и озакоњен. А би до тога дошло потребно је заједничко ангажовање Цркве, надлежних државних органа, тимова стручњака и шире јавности.      

Појашњење бар кода - пруге представљају бројеве, што је делимично и приказано на етикетама. Обратите пажњу на производима које купујете на продужене пруге на почетку, у средини и на крају бар кода:

barcode